۰۲۱-۲۶۲۹۰۵۱۵

پریسا اصغری نژاد

روانشناس بالینی

پریسا اصغری نژاد دارای مدرک روانشناسی بالینی از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان از دانشگاه تبریز است. ایشان درمانگر کودک و نوجوان بوده و از سال ۹۲ در این حوزه فعالیت دارد. شروع فعالیت‌های تخصصی خانم اصغری نژاد با برگزاری کارگاه های والد گری با همکاری شهرداری در سطح محله های شهر تهران بوده است.

دکتر پریسا اصغری نژاد

پریسا اصغری نژاد هم اکنون به عنوان درمانگر کودک و نوجوان با رویکرد شناختی رفتاری در کلینیک شناخت و رفتار مشعول به فغالیت است. از دیگر حوزه‌های فعالیتی ایشان می‌توان به آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان اشاره کرد. درمان و آموزش مهارت‌ها به کودکان با تکنیک‌های بازی درمانی توسط ایشان انجام می‌شود.

پریسا اصغری نژاد سابقه بیش از ۱۰۰۰ ساعت تدریس مبانی فرزند پروری به والدین را دارد و همچنین آموزش گروهی کودکان و نوجوانان در زمینه مهارت های خود مراقبتی در کارنامه کاری ایشان مشاهده می شود. ایشان مقالاتی در کنگره های روانشناسی مختلف به چاپ رسانده است و کتابی با عنوان تربیت در اسلام با اتشارات آوای نور دارد.

حوزه علاقه ایشان در درمان و پژوهش عبارت است از درمان کودکان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه، اضطراب و افسردگی در کودکان و نوجوانان، وسواس و اختلالات خواب و همچنین در حیطه آموزش مهارت های زندگی به کودکان و آموزش والد گری به والدین.