۰۲۱-۲۶۲۹۰۵۱۵

مهرداد صدفی زاده

دانشجوی دکتری روانشناسی سلامت

مهرداد صدفی زاده دانش آموخته ی روابط عمومی و رفتارشناسی در مقطع کارشناسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی در مقطع ارشد و دانشجوی روانشناسی سلامت در مقطع دکتری است.

دکتر مهرداد صدفی زاده​

سوابق تحصیلی

وی پس از مطالعات رفتاری اجتماع به سراغ تحصیل و آموزش در خواستگاه روانشناسی جهان رفت و دوره های ۱۰ و ۱۵ ماهه روانشناسی اجتماعی، توسعه شخصیت فردی و سکسولوژی (رفتار و سلامت جنسی) را در کشور اطریش و دانشگاه لینز به صورت حضوری و آنلاین گذراند.

پس از بازگشت به ایران نیز با رتبه‌ی ۶ کنکور ارشد دوره‌ی کارشناسی ارشد را در گرایش صنعتی و سازمانی شروع کرد و بلافاصله در مقطع دکتری به عنوان استعداد درخشان در گرایش سلامت پذیرفته شد.

دوره های آموزشی

در سوابق آموزشی مهرداد صدفی زاده می توان به شرکت در بیش از ۱۵۰۰ساعت دوره های حضوری و آنلاین در درمان های موج سوم، شناختی رفتاری، طرحواره درمانی، هیجان مدار، منتالیزیشن و روانشناسی ورزشی اشاره کرد.

این دوره‌ها در دو قالب عملی و تئوری و البته پژوهشی و آموزشی برگزار شده اند.
به دلیل علاقه‌ی شخصی وی میتوان مطالعه‌ی بیش از ۳۰هزار صفحه کتاب و مقاله مرتبط را نیز در قالب سوابق آموزشی‌اش آورد.

فعالیت شغلی

دکتر صدفی زاده پس از چند سال پژوهش مستقیم بر روی شناخت و رفتار ایرانیان و ساعت ها مشاهده و حضور در جلسات مشاوره (به عنوان تماشاگر، دستیار، منشی جلسات، رول پلی و آنالیز رفتارگر) در سال ۹۸ و پس از شیوع بیماری کرونا شروع به برگزاری جلسات روان درمانی و مشاوره کرد.
حوزه‌ی مورد علاقه و تخصصی او در درمان فردی، توسعه شخصیت، کنترل هیجانات، پیشرفت پیوسته، اصلاح رفتار در رابطه و اختلالات پس از جدایی در بزرگسالان است.
وی همچنین با نوجوانان در حوزه‌های کنترل هیجانات، انتخاب و پیشرفت در آینده و جلوگیری از شکل گیری شخصیت ضد اجتماعی، سختگیری و پارانویا جلسات مشاوره‌ی خود را برگزار می‌کند.

در درمان های گروهی نیز به تئاتر درمانی، کاوش، روانشناسی ورزشی برای تیم و البته روانشناسی سازمانی مشغول است.

وی علاوه بر رواندرمانی فردی و گروهی کلینیکال به عنوان مشاور و روانشناس ورزشی نیز با چند تیم ورزشی مطرح در سطوح مختلف کشور همکاری میکند.

مقالات و کتب

در زمان فعالیت به عنوان پژوهشگر، صدفی زاده در چندین مقاله ی ارائه شده توسط اساتید مطرح بین المللی خصوصاً در دانشگاه لینز فعالیت میکرد که نام وی به همین عنوان (پژوهشگر) در این مقالات ثبت شده است.
ولی به طور مجزا در حوزه های زیر مقالات متفاوتی ارائه کرده است.

شرنتینگ (اشتراک گذاری تصاویر کودکان در اینترنت). در ژورنال های کشور آلمان به چاپ رسید.

تئاتردرمانی. در مجلات ایرانی و آلمانی به چاپ رسید.

تاثیر موسیقی بر عملکرد کارکنان. در بولتن دانشگاه لینز و مجلات ایران به چاپ رسید.

روانشناسی ورزش کاتالیزر پیشرفت نوجوانان. در مجلات ایران به چاپ رسید.

وی در موضوعات سلامت جنسی نوجوانان، ارتباطات موثر، کیفیت زندگی، طرحواره‌ها و عملکرد آن‌ها، روانشناسی مثبت، روانشناسی علمی و تفاوت‌های آن با روانشناسی زرد، سلامت روانی و… نیز به صورت مقالات ژورنالی در روزنامه‌های متفاوت ایرانی مطالبی را منتشر کرده است.

وی در حال نگارش دو کتاب با موضوعات هوش هیجانی و روانشناسی رسانه می‌باشد.

برگزارکننده دوره

مهرداد صدفی زاده در نظر دارد با شروع قرن جدید دوره‌های متفاوتی برای روانشناسان در حال پیشرفت و دوره های عمومی برای علاقمندان برگزار کند.

این دوره ها در حوزه‌های مختلفی همچون کنترل هیجانات، سلامت جنسی، آگاهی جنسی، پیشرفت رابطه، انتخاب مسیر شغلی، مهارت زندگی نوین، هوش هیجانی و… خواهد بود.